ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF
Hatályos: 2020. március 13. napjától


A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban "ÁSZF") célja, hogy a www.theglosslabbudapest.hu honlapon történő rendelés ill. vásárlás szabályait rögzítse.
Az internetes áruházban minden, a megrendelési igény feldolgozását követő és a rendelést megerősítő visszajelzés esetén a felek között adás-vételi és szállítási szerződés jön létre. A rendelési igény beérkezéséről rendszerünk által automatikus küldött visszaigazoló e-mail még nem minősül a felek közötti adás-vételi és szállítási szerződésnek.
Ezen szerződés egyrészről a www.theglosslabbudapest.hu internetes áruházban vevői megrendelést rögzítő mindennemű természetes és jogi személy (továbbiakban a Vevő) másrészről a www.theglosslabbudapest.hu internetes áruház üzemeltetőjére a GLOSSLAB Kft.-re (továbbiakban mint Eladó) vonatkozik.
A www.theglosslabbudapest.hu internetes áruházban leadott minden rendelésre annak leadási időpontjában érvényben lévő ÁSZF az irányadó. A rendelés leadásával az itt olvasott feltételeket a Vevő feltétel nélkül elfogadja és tudomásul veszi..
A honlapon történő vásárláshoz az Ön adatainak (név, számlázási és postázási cím, telefonszám, e-mail cím) megadása szükséges. Ön adatainak megadásával elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban foglaltakkal egyetért, illetve azokat tudomásul veszi.

A honlap fentartója:
A www.theglosslabbudapest.hu
Cégnév: GLOSSLAB Kft 
Cégjegyzékszám: 15-09-086396
Adószám: 26755755-2-15
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-84419185
Székhely: 4532 Nyírtura, Viola utca 3.
Elérhetőség: Telefon +36-70-329-94-44

Üzlet: 1051 Budapest, Nádor utca 8. Fsz.5

Elérhetőség: +36-70-329-94-44
E-mail: theglosslabbudapest@gmail.com

Adatok megadása:
A megrendeléshez szükséges adatait (név, számlázási és postázási cím, telefonszám, e-mail cím) a megrendelés visszaigazolásához használjuk fel, amely visszaigazolást minden esetben megteszünk e-mailben és amennyiben szükséges telefonon.
Adatait harmadik félnek nem adjuk ki, az adatkezelés során követjük az adatvédelmi jogszabály előírásait.
A kezelt adatokról, megrendeléseiről kérésére tájékoztatást küldünk, illetve kezelt adatait töröljük az adatbázisból, amennyiben ezt Ön e-mailben kéri.

A szerződés tárgya:
A szerződés tárgya a www.theglosslabbudapest.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg.
A megrendelés rögzítésével a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.
Termékkínálatunkban manikűr alapanyagok találhatók, illetve az üzletben igénybevehető szolgáltatások leírásai.
Az egyes termékekkel kapcsolatos általunk a webáruházban feltüntetett információk Vevő általi téves értelmezéséből eredő károkért sem az oldal üzemeltetője, sem az anyag szerzője felelősséget nem vállal.

Szerződéskötés technikai lépései

Regisztráció:
A www.theglosslabbudapest.hu oldalra történő regisztráció önkéntes és ingyenes. Adatait megőrizzük, és harmadik félnek azt nem adjuk át (kivétel a megrendelés teljesítéséhez szükséges szállító partnernek történő szállítási cím kiadása, ill. hatósági felkérés esetén).
Regisztrációját kérésére bármikor töröljük adatbázisunkból, ehhez csupán egy e-mailt szükséges részünkre küldeni a törlési igénye megjelölésével!
A regisztráció feltétele a regisztrációs adatlap pontos, teljes, és időszerű adatokkal való kitöltése, valamint a vásárlási feltételek megismerése és elfogadása.
A regisztrációhoz szükséges egy teljes név, érvényes email cím, valamint egy választott jelszó megadása.
A jelszó titokban tartása az Ön felelőssége, a belépési információ biztonságos megőrzése elvárt.
A regisztrációt követően emailt küld rendszerünk a megadott email címre, melyben megtalálható a regisztráció megerősítése link, melyre kattintva a regisztráció hitelessé válik rendszerünkben. Ezt követően a belépési jelszó és további személyes adatok (telefonszám, szállítási cím, számlázási cím) a belépés után kitölthetőek és módosíthatók.
Ezt követően bármikor beléphet adataival, és rendelést adhat le.
Hamis felhasználói profilokat tilos az oldalon létrehozni! Kérdéses esetekben a GLOSSLAB Kft kérheti a felhasználót személyes adatainak igazolására, a névhasználat jogszerűségének igazolása céljából. A GLOSSLAB Kft fenntartja magának a jogot, hogy bármikor figyelmeztetés nélkül a jogszerűtlen regisztrációkat törölje, vagy felfüggessze.

Adatbeviteli hibák javítása:
Amennyiben regisztrációjánál hibásan adta meg adatait, úgy belépésével bármikor tudja módosítani azokat (név, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám) a személyes menüpontjába lépve.
Amennyiben rendelését adta le hibásan (pl. más kiszerelés, más terméket szeretne), úgy kérjük, hogy haladéktalanul lépjen velünk kapcsolatba emailban vagy telefonon, hogy a hibát javíthassuk. A leadott megrendeléseket kizárólag a GLOSSLAB Kft. tudja módosítani, a vásárló emailben vagy telefonon történt kérésére! Kérjük Önöket, hogy a rendelése leadása előtt mindig ellenőrizze az Ön által megadott adatokat.

Rendelés:
A www.theglosslabbudapest.hu internetes áruház termékeire rendelést leadni csak az áruház honlapján keresztül lehet a nap 24 órájában. Telefonon vagy e-mail-en rendelést felvenni nem tudunk, de egyéb információkra az elérhetőség menüpontban megadott elérhetőségeken munkatársaink miden esetben segítséget nyújtanak hétfőtől-péntekig 9-18 óra között!

Rendelési információk:

Webáruházunk rendeléseket kizárólag regisztrált felhasználóktól tud fogadni!
A regisztrációról bővebben ezen ÁSZF Regisztráció pontja alatt olvashat.

A rendelés menete:
• A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A kosár tartalmát mind a lap jobb oldalán, mind a kosarába belépve ellenőrizheti.
• Kosarában a "Mennyiség" föl/le gombra kattintva változtathatja a mennyiségeket, vagy akár termékeket is törölhet a törlés „X” négyzetre kattintva. A mennyiség megadását vagy a törlését követően kosara tartalma automatikusan frissül.
• Amennyiben nem szeretne más terméket, a "Rendelés feladása" gombra kattintva haladhat tovább.
• Szállítási és fizetési mód kiválasztása:
- Üzletünkben személyes átvétel – Ebben az esetben értesítjük amint megrendelt tételeit üzletünkben (GLOSSLAB Kft. 1051 Budapest Nádor utca 8. Fsz 5) átveheti és készpénzben/bankkártyával kifizetheti
- Futárszolgálatos csomagkiszállítás előre utalással - Banki átutalás esetén végösszeget cégünk bankszámlaszámára a rendelés véglegesítésekor előre kell teljesíteni, majd GLS futárszolgálat kiszállítja
• A „fizetési és szállítási adatok megadása" menüpontban Önnek lehetősége nyílik a postázási címét átírni, módosítani, ill. megrendelés hozzászólások ablakban közleményt feltüntetni.
• Ha minden adat, beállítás megfelelő, a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés" gomb megnyomásával Ön elküldi az összeállított megrendelést
• Webáruházunkban leadott megrendelésekről rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a vásárló regisztrált email címére a megrendelést követő 15 percen belül melyben értesítjük hogy rendszerünk befogadta-e rendelési igényét. Amennyiben ezt a visszaigazolást technikai okokból (levelezőrendszere nem fogadja emailünket, rendszerhiba, stb.) 1 órán belül nem kapja meg, kérjük jelezze felénk, hogy ismételten visszaigazolhassuk megrendelését legkésőbb a megrendelést követő 24 órán belül!
• Ezt követően rendelését ellenőrizzük, feldolgozzuk, majd feldolgozás után küldjük a megrendelés véglegesítését
• Amint a rendelést megerősítő visszajelzés megérkezik, Ön, mint vásárló, és a GLOSSLAB Kft. között adás-vételi szerződés jön létre, és az írásban kötött szerződésnek minősül, mely szerződés magyar nyelven készült, továbbá azt az Ön e-mail útján megküldött kérésére elektronikus úton ismételten megküldjük Önnek a megerősítő visszajelzésekor létrejött tartalommal.

Megrendelések feldolgozása, visszaigazolása:
Rendszerünk kétféle visszaigazolást küldhet Önnek:
1 – Az elküldött megrendelési igényei feldolgozása után azzal mindenben egyező rendelést megerősítő visszajelzést küldünk, ebben az esetben Önnek semmi más dolga nincsen mint várni az értesítést a rendelés tárgyának állapotáról.
2 – Az elküldött megrendelési igényei feldolgozása után az attól eltérő rendelést megerősítő visszajelzést küldünk (például ha a megrendelt termékek nincsenek raktáron – vagyis rendelés köteles , eltérő szállítási idő, eltérő tételek, eltérő ár, egyedi ajánlat, megszűnt termék, stb. esetében). Ebben az esetben Ön eldöntheti fenn tartja-e továbbra is megrendelését az általunk kiküldött új/módosított adatokkal vagy termékekkel, vagy törli azt, ezt a kiküldött megerősítő e-mail alján teheti meg a „Rendelés elfogadása” vagy a „Rendelés elutasítása” linkre kattintva.
  
Megrendelés teljesítése:
A megrendelt termékeket a raktárkészleten lévő termékek erejéig szállításra készen átadjuk szállító partnerünknek.
E-mailben értesítjük a vásárlót amikor a termék üzletünkben átvehető, vagy  a küldemény elindításáról, ha a rendelésnél házhoz szállítást kért. A rendelés státuszát a felhasználónevével és jelszavával belépve az oldalra tudhatja meg.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
A weblapon az adott termékek mellett feltüntetett szállítási határidő a raktárkészleten, illetve az anyacég raktárkészletén meglévő termékekre vonatkoznak. A fenti határidő rajtunk kívül álló okból történő meghosszabbodásáért - gyártó cég késedelmes szállítása - felelősséget nem tudunk vállalni. Társaságunk arra vállal kötelezettséget hogy a szállítási határidő meghosszabbodásáról haladéktalanul tájékoztatja a megrendelőt aki ennek ismeretében élhet elállási jogával.
  
Áraink:
A feltüntetett eladási áraink minden esetben forintban értendő, bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t), továbbá a csomagolási költséget is, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, melyek a bruttó áron felül fizetendők – részletesen lásd még Vásárlástól való elállás –.
Az Eladó fenntartja magának az árváltoztatás jogát, azonban mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett árak vannak érvényben. Előbbiek alól kivételt képeznek azon esetek, amikor a megrendelt termék bármely okból történő (pl.: raktárkészlet kifogyása) Eladó általi utánrendelése válik szükségessé és a megrendelt termék beszerzése már csak magasabb áron lehetséges, illetve a megrendelt termék már nem rendelhető (megszűnt a gyártó, kivonták a terméket), avagy technikai okból a termék mellett „0.-Ft” szerepel, ezen esetben Eladó haladéktalanul tájékoztatja a megrendelőt. Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni az egyes termékek beszállítói általi azon áremelésekkel kapcsolatosan, melyek a fenti esetre vonatkoznak. Amennyiben a Vevő Webáruházunkban olyan terméket kíván megrendelni, melyet kifejezetten a Vevő kérésére szükséges berendelnünk adott mennyiségben, úgy a Vevő köteles a megrendelés teljes összegét előre megfizetni átutalással, ilyen esetben utánvétes fizetést nem áll módunkban elfogadni. Webáruházunk a szállítási költségeket automatikusan számolja a megrendelni kívánt termékek értékétől, súlyától és mértétől függően. A megrendelés végösszege már a szolgáltatásdíját, szállítási díjat, a csomagolási költségeket és az esetleges utánvét díjat is tartalmazza, így Önnek a megrendelés végösszegét kell kiegyenlítenie, ezen felül más költség nincs!

Szállítási díjak: A megrendelt termékek házhozszállításának díja, csomagmérettől függetlenül 1.500 Forint. A 20.000,- Forint kosárértéket meghaladó rendeléskor a kiszállítás 1.500,- Forintos díját a rendszer automatikusan törli.
  
Fizetési módok:
A www.theglosslabbudapest.hu internetes áruházakban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a Vevő számára - jelen pillanatban - három lehetőség kínálkozik:

  • üzletünkben történő személyes átvétel esetén készpénzben, bankkártyával

  • bankkártyás fizetés

  • untánvétel (az áru átvételével egyidejűleg)

  • banki átutalás

Bankkártyás fizetés esetén a fizetés a termék megrendelésének utolsó lépésében lehetséges. Utánvéttel történő fizetési mód esetén a fizetés a vállalkozás megbízott partnere (futárszolgálat) részére történik készpénzben.

Az áru a rendelés visszaigazolás hiánytalan ellenértékének a GLOSSLAB Kft. ERSTE Banknál vezetett bankszámláján történő jóváírást követően kerül kipostázásra a szállítási módok menüpontban feltüntetett feltételekkel.

Amennyiben a Vevő is az ERSTE Banknál vezeti számláját, vagy személyesen fizeti ki az összeget bármelyik ERSTE Bank bankfiókban, az ellenérték azonnal jóváíródik számlánkon!
Más pénzintézetnél vezetett számláról történő utalás esetén a jóváírás másnap vagy harmadnap teljesül az átutalás időpontjának függvényében. A részletekről érdeklődjön számlavezető bankjánál.
 
Szállítás:

Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti.

Amikor a rendelt terméket átadjuk az Ön által választott futárszolgálatnak Önt e-mailben tájékoztatjuk erről. Abban az esetben, ha a megrendelt termékből van raktáron 2-4 munkanapon belül teljesíti a termék kiszolgáltatására vonatkozó kötelezettséget. A vállalkozás készleteit meghaladó vagy raktáron nem lévő termékeink rendelésének határideje 1-3 hét. A pontos szállítási időről telefonon vagy email-ben tájékoztatjuk (nem automata visszaigazolásban).


Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvétes csomagként, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban,
a kiszállítás konrét időpontra való kézbesítését cégünk nem tudja befolyásolni!
Amennyiben a futár nem talál átvevőt a címen, értesítőt hagy, esetleg az Ön által megadott telefonszámon új időpontot, átvételi helyet egyeztet Önnel.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá

lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.


Nem vállalunk semmiféle felelősséget a szállítás során keletkezett törésekért, sérülésekért!
Sérült, szakadt csomagot ne vegyen át!
Amennyiben a futár ilyen csomagot akar átadni, kérjen a sérült csomagról jegyzőkönyvet, majd a futár jelenlétében, nyissa ki a csomagot és ellenőrizze a számlarészletezőn, hogy minden termék sérülésmentes, illetve hiánytalanul meg van!


Amennyiben sérülést vagy hiányt észlel, úgy reklamációját a GLS Futárszolgálat a jegyzőkönyv alapján kivizsgálja, ez nem a mi hatáskörünk!
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda-és visszaszállítás díját 3.000 Ft értékben a megrendelőre terheljük, amennyiben az nem lett szabályosan visszamondva, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Amennyiben a csomagját nem kapta kézhez az általunk megjelölt napon, úgy kérjük, hogy a GLS futárszolgálat címzetteknek fenntartott központi vevőszolgálati számán érdeklődjön:
Telefon: (+36 1) 802 0265 hétfőtől-péntekig 7.00-20.00 óra között, szombat- vasárnap szünnap.

 

 

Vásárlástól való elállás:
Cégünk minden termékére teljes körű csere lehetőséget  biztosít a fogyasztóknak 3 munkanapon belül!  A 3 munkanap attól az időponttól kezdődik, amikor a fogyasztó a terméket kézhez kapta. 
Az Ön megrendelésének, azaz velünk kötött szerződésének teljesítése során a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletnek megfelelően járunk el.
A Távollévők között kötött szerződésről szóló 45/2014. (II.26) Kormányrendelet értelmében a Fogyasztónak jogában áll 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Amennyiben a Fogyasztó él a 14 napos elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni társaságunknak. A 14 napon határidő (elállási határidő) attól a naptól kezdődik amikor a Fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személy a csomagot átvette. Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének költsége terheli. Társaságunk az elállási jog gyakorlásáról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, amennyiben a Fogyasztó a terméket már visszaszolgáltatta. Amennyiben a Fogyasztó az elállási joga gyakorlásával egyidejűleg a terméket
 nem küldte vissza, vagy a termék még Társaságunkhoz nem érkezett meg, úgy a termék visszaérkezését követő 14 napon belül köteles társaságunk az ellenszolgáltatásként megfizetett díjat visszafizetni Fogyasztónak. Fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja, hogy az ellenérték visszajuttatása kizárólag átutalással történik, így kérjük, hogy elállási nyilatkozatában adja meg bankszámlaszámát. Elállás esetén az Eladó az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizet.
Az elállási jog kizárólag csak akkor gyakorolható, amennyiben az áru hiánytalan, sérülésmentes. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Amennyiben a Fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében amennyiben áruházunkban olyan terméket kíván megrendelni a fogyasztó, melyet kifejezetten az ő kérésére/megrendelésére tekintettel állítottak elő nem gyakorolhatja az elállás jogát, tekintettel arra, hogy a megrendelt termék beszerzése a fogyasztó személyéhez kötött. Amennyiben ilyen esetben a fogyasztó az általa megrendelt terméket vagy termékeket csak részben kívánja átvenni, úgy köteles a Webáruházunk ebből eredő kárát megtéríteni, melybe bele tartozik a megrendelt, de át nem vett termékek visszaküldésének költsége is. A vásárlástól történő elállás esetén ezt az összeget nem áll módunkban visszafizetni! Valamint a Fogyasztó nem élhet az elállási jogával, ha romlandó vagy minőségét rövid ideig megörző termék, vagy olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Jótállás, garancia:
A jótállási igény a csomagban kapott jótállási jeggyel és számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. Tartós fogyasztási cikkek esetén a jótállás időtartama 1 év, mely a cikk átvételével (kézbesítés) kezdődik.
Csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező terméket áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük. Készlethiány miatt az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti.

Visszaküldés:
Az áru visszaküldése futárszolgálattal, vagy személyesen lehetséges. Kérjük, hogy áru visszaküldése esetén mindig előzetesen egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.
A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni! A 2 kg alatti termékeket ajánlott levélként, vagy elsőbbségi ajánlott levélként is feladhatja! A 2 kg feletti csomagokat postai csomagként küldjék el részünkre. Hibás teljesítés, hibás áru visszaküldése esetén a termék visszaküldéséből eredő költséget megtérítjük a vásárló bankszámlaszámára. Futárszolgálatok, EMS gyorsposta, és egyéb szállítási módokon visszaküldött csomagok szállítási költségét az aktuálisan hatályban lévő postai díjszabások szerint térítjük vissza, a termék súlya alapján! A visszaküldött csomagot az eredeti számlával, a hiánytalan termékkel, hiánytalan dokumentációval tudjuk elfogadni! A visszaküldött csomagot a következő címre kérjük:
GLOSSLAB Kft. 1051 Budapest, Nádor utca 8. Fsz 5
A GLOSSLAB Kft mint eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a Vásárló részére megtéríteni. A Társaságunk követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Át nem vett csomagok:

Utánvéttel megrendelt, és kiszállított, de a vásárló által át nem vett, és előzetesen vissza nem mondott csomagok szállítási költségét, valamint a visszaszállításból eredő többletköltséget kiszámlázzuk a vásárló részére, melyet haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül köteles cégünk bankszámlájára átutalni! A szállítási költséget a megrendelést visszaigazoló emailünk is tartalmazza. A Második kiszállítási kísérlet ingyenes. A visszaszállítás, és adatfeldolgozás költsége az eredetileg felszámolt futárköltséghez adódik, mely minden esetben bruttó 15.00 Ft.
Előre átutalt, és kiszállított, azonban a vásárló által át nem vett csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a futárszolgálati díj ismételt átutalása után tudjuk megtenni!
A megrendelt és kifizetett, azonban értesítésünk ellenére a megrendelő által át nem vett termék/termékek őrzéséért felelősséget nem áll módunkban vállalni, az ebből eredő esetleges károk kizárólag a megrendelőt terhelik.

Felelősség:
A honlapon történő megrendelés és a tanácsadás igénybevétele feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét. Nem vállalunk felelősséget a vevő számítógépében bekövetkező semmiféle kárért, amely a honlap használata során keletkezett.
Az információs anyag készítésekor a lehető legnagyobb gondossággal járunk el, hogy abba számítógépes vírusok, kémprogramok ne kerüljenek, mindazonáltal a vevő felelőssége, hogy ezt saját számítógépén is elvégezze. Az ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt!

Érvényesség:
2020. március 13. napjától visszavonásig.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform ezen a linken érhető el:

 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

Vegyes rendelkezések:
Webáruházunk a vitás kérdések minden esetben békés úton történő rendezésére törekszik, ezt tekintjük elsődlegesnek. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy az esetleges vitás kérdések rendezésére szerződő felek értékhatártól függően alávetik magukat a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben különösen a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. tv. rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni.


Tisztelettel,
GLOSSLAB Kft. cégvezetése